loading...
هیر
پویا پاشایی بازدید : 753 جمعه 1390/12/12 نظرات (0)
بار ديگر مردم ولايت مدار و شهيد پرور شهر هير نشان دادند پشت ولايت فقيه هستند و مشت محکم بر دهن کثيف دشمنان ايران عزيز ميکوبند.
مردم شريف هير امروز با حضور هزاران نفري خود در حالي که هواي بسيار سرد و برفي بود به پست صندوق هاي راي رفتند و به نماينده اصلح خود راي دادند.
اين انتخابات اولين انتخابات بعد از حماسه 9 دي بود که مردم به خاطر براي کوري چشم دشمنان با حضور چشمگير خود شرکت کردند.مردم ايران عزيز همه آگاه هستند و نميگذارند تا دشمانان بر انها مديريت کنند و هميشه راه درست را براي سالم و پاک بودن ايران عزيزمان انتخاب ميکنند.



پویا پاشایی بازدید : 888 جمعه 1390/12/12 نظرات (0)
به دلیل اینکه بعضی از بازدیدکنندگان با تلفن همراه به سایت هیر می آیند و ممکن است بازشدن سایت به دلیل داشتن  قالب اختصاصی و گرافیک بالا  مدت زمانی زیادی طول بکشد تا سایت به طور کامل باز شود امروز نسخه موبایل سایت شهر هیر ساخته شد تا بازدیدکنندگانی که با موبایل به سایت می آیند راحت تر بتوانند سایت را مشاهده کنند.

برای مشاهده سایت در نسخه موبایل باید به انتهای سایت کلمه m را اضافه کنید.

آدرس نسخه موبایل سایت هیر  www.hircity.tk/m
پویا پاشایی بازدید : 839 چهارشنبه 1390/11/26 نظرات (0)

گردهمایی ستاد بزرگداشت مقام معلم منطقه هیر با حضور مدیران شهری و روسای مجتمع های آموزشی و پرورشی در نمازخانه اداره آموزش و پرورش هیر برگزار شد.


در این گردهمایی، آقای اصولی، ریاست اداره  به اهمیت و جایگاه معلم در پیشرفت جامعه پرداختند و در ادامه ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره، آقای رحیم زاده، به تشریح شیوه نامه انتخاب معلم نمونه و لزوم حساسیت در تکمیل فرم های مربوطه توضیحات لازمه را بیان نمودند.

پویا پاشایی بازدید : 866 شنبه 1390/11/22 نظرات (1)

امروز مردم مومن و ولایت مدار شهر هیر اعم از معلمان،کارمندان،کارگران،دانشجویان،روحانیون،دانش آموزان ،نیروهای نظامی و انتظامی،جانبازان،ایثارگران،آزادگان و خانواده های معظم شهدا با عزم راسخ دوشادوش دیگر هموطنان ایران اسلامی با فریاد <<مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه>> در راهپیمایی عظیم و حماسی 22 بهمن سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های شهدا،امام راحل و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت تجدید پیمان نمودند و ضمن استفاده از بیانات بخشدار هیر آقای ابراهیمی با مشت های گره کرده و شعار <<الله اکبر،خامنه ای رهبر>> بند بند قطعنامه این راهپیمایی دشمن شکن،بی نظیر و به یا ماندنی را تایید نمودند.

پویا پاشایی بازدید : 849 جمعه 1390/11/21 نظرات (0)

مراسم گرامی داشت دهه فجر کانون عترت منطقه هیر با حضور معاون آموزشی اداره و مسئول حراست اداره در نمازخانه دبیرستان امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم ، ریاست کانون عترت هیر، آقای جمالی، به نقش انقلاب اسلامی  ایران در بیداری جامعه اسلامی اشاره نموده و همگان را به شرکت در انتخابات  نهم مجلس شورای اسلامی در ۱۲ اسفند ۹۰ دعوت نمودند.

پویا پاشایی بازدید : 812 پنجشنبه 1390/11/20 نظرات (0)

به مناسبت دهه مبارک فجر ، مسابقات والیبال بین فرهنگیان منطقه هیر در سالن شهدای هیر برگزار شد.

در این مسابقات تیم والیبال اداره آموزش و پرورش منطقه هیر توانست با پشت سرگذاشتن تیم های رقیب به مقام اول مسابقات برسد.

پویا پاشایی بازدید : 851 چهارشنبه 1390/11/19 نظرات (1)

این سگ و گربه حدود چندین ماه هست که با هم دوست هستن و طوری هست از 24 ساعت شبانه روز 15 ساعت با هم هستن.

این سگ و گربه در هیر هستند و طوری دوست هستند که زمانی که برف می آید یا سرما زیاد هست سگ با گرمای دهن خود بدن گربه را گرم نگه میدارد.

تصاویر بیشتری در ادامه مطلب گذاشتم

پویا پاشایی بازدید : 782 دوشنبه 1390/11/17 نظرات (0)

نمایشگاه نقاشی کانون عترت هیر به مناسبت دهه مبارک فجر در نمازخانه دبیرستان امام خمینی (ره) هیر برگزار شد.

در این نمایشگاه دانش آموزان عضو انجمن اسلامی مدرسه کوثر و شهید مرادی هیر  و دانش آموزان عضو کانون شرکت کرده و در خاتمه به نفرات برتر جوایزی اهداء شد و آثار برتر جهت شرکت در مسابقات استانی به اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ارسال شد.

پویا پاشایی بازدید : 1006 جمعه 1390/11/07 نظرات (3)

هیر از نظر ورزشی در رشته های مختلف فعال است و زیر نظر تربیت بدنی استان و تربیت بدنی هیر فعالیت می نماید از جمله فعالیتهای قابل ذکر اینکه همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان جام فوتسال در محدوده هیر با مراسم خاص برگزار می شود و ضمنا در دهه سوم ماه مبارک رمضان کشتی پهلوانی هیر برگزار می شود که حتی از شبکه 3 سراسری و شبکه جام جم هم پخش می شود و از جمله ورزشکاران نامی هیر آقایان علی لطیفی عضو پیشن تیم ملی و باگاه استقلال - رضا فروغی قهرمان کیک بوکسینگ در جهان و مهدی پورحسینقلی نایب قهرمان کیک بوکسینگ کشور - بابک احدی سرمربی بوکس ایران و برادرشان قهرمان بوکس - بهلول توسلی مربی تیم نوجوانان استقلال تهران - عادل قریشی مربی فوتبال - مهدی محسن زاده در رشته دو و میدانی - بهرنگ رستمی عضو تیم ملی راگبی - نوید نعیمی در رشته کاراته قهرمان دانشجویان کشوری - اسماعیل صفوی در رشته کاراته کان زن ریو مقام سوم در مسابقات دبی - خانمها فریده یار محمدی - هاجر پورعطا- صغری پورعطا - ژیلا خیری در رشته ووشو قهرمان کشور و آقای میرصادق قریشی مربی فعلی ذوب آهن اردبیل می توان نام برد.

تعداد صفحات : 28

درباره ما
Profile Pic
نام : پویا
نام خانوادگی : پاشایی پور هیر
متولد : 1373
دانشجوی دانشگاه آزاد واحد اردبیل
رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار
موبایل : 09145922434
ورزش : شطرنج ، تنیس ، بیلیارد
ایمیل : pooya.hir10@yahoo.com
جمیل : pooyapashayipoorhir@gmail.com
علایق : برنامه نویسی،طراحی سایت،عکاسی و...



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا تا به حال به شهر توریستی هیر آمده اید؟
    از سایت شهر هیر چقدر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 543
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 665
  • بازدید ماه : 3,361
  • بازدید سال : 28,130
  • بازدید کلی : 1,007,585
  • کدهای اختصاصی