loading...
هیر
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Abouali Vedadhir در تاریخ 1348/10/11 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

سلام پویا
آز سایت خوبت خوشم آمد. موفق باشی و پیروز عموزاده من. به نارمک عمو سلام برسان.

قربانت، ودادهیر
پاسخ : ممنون از نظر ارشمند شما

این نظر توسط علی مرادی حیدر در تاریخ 1348/10/11 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

همشهری محترم با تشکر از این که تصاویر در این وب سایت گذاشتید ولی به نظر من اگر می شود اندازه تصاویر را بزرگتر کنید...
با تشکر فوتبالیست قدیمی هیر...شکلکشکلکشکلک
پاسخ : به خاطر بالا بودن حجم تصاویر و سرعت کم اینترنت مجبور هستم تصاویر رو کم حجم و کوچیک کنم تا زود تر برای مشاهده باز شود/در صورت تمایل میتوانم کیفیت بالای تصاویر را برای شما ایمیل کنم.

با تشکر و ممنون از بازدید شما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نام : پویا
نام خانوادگی : پاشایی پور هیر
متولد : 1373
دانشجوی دانشگاه آزاد واحد اردبیل
رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار
موبایل : 09145922434
ورزش : شطرنج ، تنیس ، بیلیارد
ایمیل : pooya.hir10@yahoo.com
جمیل : pooyapashayipoorhir@gmail.com
علایق : برنامه نویسی،طراحی سایت،عکاسی و...



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا تا به حال به شهر توریستی هیر آمده اید؟
    از سایت شهر هیر چقدر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 543
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 930
  • بازدید ماه : 697
  • بازدید سال : 25,466
  • بازدید کلی : 1,004,921
  • کدهای اختصاصی