loading...
هیر
پویا پاشایی بازدید : 949 پنجشنبه 1391/01/03 نظرات (1)
سلام به همه دوستان و بازدیدکنندگان سایت
بعد از 8 ماه انتظار بلاخره قالب جدید و فوق حرفه ای،سبک،زیبا،اختصاصی و . . . سایت شهر هیر در حال تکمیل کدهای هست.
سایت شهر هیر از تاریخ افتتاح سایت 2 قالب زیبا و حرفه ای را در کارنامه خود داشت و این 2 دو قالب با کمی تغییرات(تغییرات هدر،بنر،و . . . )اختصاصی شده بودند و برای شما به نمایش گذاشته بودم.
اما چون سال جدید شروع شد و من هم از 1 ماه پیش در حال تهیه یک قالب فوق حرفه ای برای سایت بودم ولی در دوراهی مانده بودم که این قالب را برای سایت شهر هیر اختصاصی کنم یا برای سایت دوم من که ایران موزیک 98 نام دارد آماده کنم.
و بلاخره تصمیم قطعی خود را گرفتم تا این قالب زیبا را برای سایت شهر زیبای هیر آماده کنم.
انشالله به لطف الهی کدهای قالب جدید در حال نوشتن و ویرایش هستند که به زودی با قالب فعلی سایت جایگزین خواهد شد.
من زمان دقیق برای جایگزینی این قالب را هنوز نمیتوانم بگویم ولی تلاش خود را میکنم تا روز سیزده بدر قالب در سایت نمایش داده بشه.

باتشکر:پویا پاشایی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اميرحسين نجفيان در تاریخ 1348/10/11 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

سلام آقاي پاشايي . خوبيد ؟ من نجفيان هستم از يچه هاي كانون هواداري باشگاه پرسپوليس . من به همراه عده زيادي از هوادارها تصميم گرفتيم كه از كانون باشگاه جدا بشيم و به خاطر كارهاي مديران و انتخاب نويسندگان غير پرسپوليس و بي سابقه در سايت . خودمون داريم يك كانون هواداري و فرهنگي راه اندازي ميكنيم و در حال رايزني با مسؤلين باشگاه هستيم تا حمايتشون رو جلب كنيم . اين گروه به صورت خودجوش عمل ميكنه و هدفمون بالا بردن فرهنگ ورزش و منش ورزشي هست و همه اعضاي گروه هم جوانان 15 تا 27 ساله هستند. الآن دنبال كارهاي خريد دومين و هاست و طراحي سايت هستم و تو اين زمينه ها مشكل دارم . ممنون ميشم كمكم كنيد و اگر ميتونيد يك قالب فوق حرفه اي براي كانون هواداري فرهنگي طراحي كنيد و خودتون هم به عنوان يكي از مديران گروه و يكي مسؤل بخش سايت و نرم افزار در كنار ما باشيد و بتونيم در سطح كشور گروه رو مطرح كنيم . ما تدر گروه حدود 10 بخش مختلف داريم كه معاونت و مسئوليت هاي خاصي دارند . ايميلم رو واستون فرستادم اين هم يكي ديگه از ايميل هام :amirnajafian12@yahoo.com . ممنون ميشم خبرم كنيد . شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نام : پویا
نام خانوادگی : پاشایی پور هیر
متولد : 1373
دانشجوی دانشگاه آزاد واحد اردبیل
رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار
موبایل : 09145922434
ورزش : شطرنج ، تنیس ، بیلیارد
ایمیل : pooya.hir10@yahoo.com
جمیل : pooyapashayipoorhir@gmail.com
علایق : برنامه نویسی،طراحی سایت،عکاسی و...



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا تا به حال به شهر توریستی هیر آمده اید؟
    از سایت شهر هیر چقدر راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 543
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 872
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 25,408
  • بازدید کلی : 1,004,863
  • کدهای اختصاصی